KANALIZACE:
Celková délka navržených stok I. etapy splaškové kanalizace je 389 m, celková délka veřejných čřástí kanalizačních přípojek 64 m. Kanalizace je navržena z trub polypropylenových s tuhostí 8kN/m2 v profilech 250 a 300 mm, krátký úsek podchodu pod zatrubněným tokem je z trub kameninových 250 mm. Přípojky jsou navrženy z trub PVC s tuhostí 4kN/m2 v profilech 150 a 200 mm. Uložení potrubí je navrženo v pažení v rýze na lože ze štěrkopísku, obsyp na výšku 300mm nad vrchol potrubí, hutněny po obou stranách vedení rovněž ze štěrkopísku, stejně jako hutněný zásyp ve vozovce státní silnice do úrovně podkladních vrstev. Kameninové potrubí bude obetonováno.
Trouby a tvarovky budou pokládány tak, aby hrdlo směřovalo proti spádu (směru toku). Hrdlo a konec dříku se řádně po celém obvodu očistí a opatří nátěrem kluzným prostředkem. Zasouvání spojů lze provést u navrženého profilu pákou z dřevěného trámu, je však nutné dodržet souosost potrubí.
REVIZNÍ ŠACHTY:
Revizní šachty jsou navrženy typové prefabrikované, průtokovým žlábkem z PVC a berma z kameniny. Spadišťová šachta je navržena ve spodní části z monolitického betonu.
KANALIZAČNÍ STOKY:
Stoky splaškové kanalizace jsou navrženy ve sklonech 6 až 40%, rychlost při kapacitním plnění nepřesahuje maximální povolenou rychlost pro daný trubní materiál. Uložení potrubí se provede do pískového lože tloušťky 150mm, to kterého se potrubí zatlačí tak aby bylo po celé délce podepřeno. V obsypové z=oně se provede hutnění obsypu po stranách potrubí, další zásyp bude hutněn v celé šířce rýhy ve vrstvách 250 mm na 95% PS.
V lomech trasy budou osazeny celoprefabrikované revizní šachty, které jsou opatřeny integrovaným pryžovým těsněním a zabudovanými poplastovanými stupadly. Dnová část bude dodána s kynetou z PVC a bermou z kameninových pásků. Poklop litinový D400 bude osazen do úrovně nivelety vozovky. V rámci výstavby splaškové kanalizace dojde k doplnění revizních šachet pro dešťovou kanalizaci.
|