Stezka vede převážně v trase stávající polní cesty, souběžně se zemním valem železniční tratě Brno – Vlárský průsmyk. Niveleta stezky převážně kopíruje stávající terén. Délka úseku je 326m.
Pojížděná část komunikace je provedena z asfaltového betonu ABJ II tl. 50mm, který je kladen na obalované kamenivo OKS II tl. 60mm. Nosná vrstva je ze štěrkodrti 32/63 tl. 220-260mm, zatažená štěrkodrtí 0/32 tl. 60mm. Mezi vrstvami ze ŠD a OKS a OKS a ABJ je proveden nástřik kationaktivní asfaltovou směsí 0,5 kg/m2. Celkem je tl. komunikace 390 – 430 mm.
Okraj komunikace je plynule navázán na nezpevněnou krajnici, která je tvořena štěrkodrtí 0-32 v tl. 60mm, pás šířky 0,5m.
Součástí napojení nového asfaltového koberce na stávající komunikaci jsou úpravy vrchního krytu vozovky, vybourání části stávajícího chodníku a jeho bezbariérová úprava. Napojení nového krytu je proveden zařezáním stávajících komunikací, postřikem spojovacím asfaltovým nátěrem a položením asfaltového koberce.
Odvodnění zemní pláně je pomocí příčného sklonu 3% do terénu.
|